Cfare eshte SEO?
SEO (Search Engine Optimization)qëndron për strategjitë, teknikat dhe taktikat e përdorura për të rritur numrin e vizitorëve në një faqe interneti.
Me fjalë të tjera, nëse optimizoni faqen tuaj për SEO, qëllimi juaj është të fitoni pozicionin e parë në faqen e parë të Google, Yahoo ose Bing. Sepse kjo do t’ju sjellë më shumë vizita në faqen e internetit. Ky trafik njihet si trafik organik (Organic Traffic). SEO, në veçanti, është një disiplinë specifike e fokusuar në optimizimet e nevojshme për të patur një fushë të shëndoshë teknike dhe shpërndarjen e përmbajtjes që është relevante për përdoruesit dhe përfundimisht tërheq klientët e duhur në biznesin tuaj. Kuptimi i faktorëve të renditjes që lidhen me industrinë tuaj është çelësi për t’u bërë një fushë autoritative. Veçanërisht në industritë konkurruese të tregtisë elektronike, financave dhe shëndetit.
Pse SEO është e rëndësishme?
Optimizimi SEO është thelbësor për shkak se:
Shumica e përdoruesve të motorëve të kërkimit kanë më shumë gjasa të klikojnë në një nga 5 sugjerimet më të mira në faqet e rezultateve (SERPS).
Per te perfituar nga kjo dhe per te fituar vizitorë në faqen tuaj të internetit ose klientë në dyqanin tuaj online ju nevojitet qe faqja juaj te jete në pozicionet më të larta te rezultateve te kerkimit. SEO nuk është vetëm për motorët e kërkimit, por praktikat e mira SEO përmirësojnë përvojën e përdoruesit dhe përdorshmërinë e një faqe interneti.
SEO është e mirë për promovimin social të faqes suaj të internetit.
Njerëzit që gjejnë faqen tuaj të internetit duke kërkuar Google ose Yahoo kanë më shumë gjasa të promovojnë atë në Facebook, Twitter, Google+ ose kanale të tjera të mediave sociale. SEO mund t’ju bëjë përpara konkurrencës. Nëse dy faqe interneti po shesin të njëjtën gjë, faqja e internetit e optimizuar per motorët e kërkimit ka më shumë gjasa të ketë më shumë konsumatorë dhe të bëjë më shumë shitje.
Cilat janë fazat kryesore të procesit të optimizimit SEO?
Siç e përmenda më lart, SEO nuk është një proces statik, por një kornizë me rregullat dhe proceset. Për thjeshtësi, SEO mund të ndahet në dy faza kryesore:
On-site SEO:
Çfarë rregulla për të aplikuar në faqen tuaj për ta bërë atë motor kërkimi miqësor. Jane një sërë rregullash qe kane te bejne me rregullimin dhe riparimin e të gjithë sitit kështu që të bëhet sa më “SEO friendly”. dhe
Off-site SEO: Si të promovoni faqen apo blogun tuaj në mënyrë që të renditet më mirë në rezultatet e kërkimit.
1. On-site SEO:
Onsite SEO është mjaft i drejtpërdrejtë.
Pasi të keni identifikuar fjalë kyçe më relevante për secilën faqe të faqes tuaj dhe vëllimi i kërkimit kundrejt konkurrencës / vështirësisë, është koha që të filloni të krijoni përmbajtjen tuaj rreth këtyre fjalëve. Ju duhet të siguroheni që jeni duke përdorur fjalë kyçe në mënyrë të përshtatshme gjatë gjithë kopjes në faqen tuaj te internetit.
Është gjithashtu e rëndësishme të përdorësh ato fjalë kyçe në titujt dhe titujt në secilën prej këtyre faqeve. Mos harroni të përdorni fjalët e tua të synuara në meta tags, përshkrimet e meta, etiketat e imazhit dhe URL-të aktuale për ato faqe. Një mënyrë për të përmirësuar SEO-n është të shtoni më shumë faqe në website-n tuaj.
Ketu nevojitet krijimi i nje blog-u. Çdo herë që publikon një postim të ri të blogut, ti i jep faqen tënde një faqe të re të indeksueshme dhe të kërkueshme.
2. Off-site SEO:
Off-site SEO njihet përgjithësisht si “link building”.
Cfarë është link building ose Backlinks?
Link Building është procesi i lidhjes (linkimit) se faqes tuaj me faqe te tjera te jashtme.
Të ndërtosh linqe është një nga taktikat më të përdorura në optimizimin për motorrët kërkimit (SEO), pasi linqet e jashtme janë nje sinjal që i shërbejnë Google për të vlerësuar rëndësinë e faqes tuaj. Për këtë arsye, faqet që kanë nje numer të lartë backlinks kanë tendencën të listohen më lart në rezultatet e kërkimit. Ndërtimi i këtyre linqeve në mënyrë natyrale është një proces i vështire që kërkon shumë kohë pasi jo të gjithë linqet mund të krijohen njësoj.
Një link nga një faqe me reputacion të lartë si p.sh nga New Yor Times ka një ndikim me të madh në SERP. Krahasur me një link nga një faqe e sapo ndërtuar.
10 Faktoret e pozicionimit te website-t ne motoret e kerkimit
Fjala kyç në titull
– Ndoshta elementi më i rëndësishëm për një renditje të mirë. Këshilla: jo vetëm fjalë kyçe por kontekstualizim me përmbajtjen e faqes;
Lidhjet kontekstuale.
Te fitosh nje backlink nga një blog që merret me te njejtin argument si website yt konsiderohet nga të gjithë ekspertët e SEO-së si një faktor parësor për pozicionimin.
Teksti i ankorimit.
Është e padobishme të harxhosh shumë fjalë se sa e rëndësishme lidhet një lidhje me fjalë kyçe. Por nëse lidhja çon në burime jo relevante, vlera e saj zvogëlohet;
Fjala kyçe në tekstin e website-t.
Fjalët kyçe në tekst duhet të kontekstualizohen (prandaj mos të vendosen në mënyrë të rastësishme) dhe përdoren natyrshëm, pa u detyruar.
Lidhjet dalëse.
Për këtë ata jane te gjithe dakort: vendosja e linkeve te website te tjera ne permbajtjen e website-t tend është një nga faktorët vendimtarë për dhe pozicionimin e blog-ut tuaj;
Vjetersia e faqes.
Nuk llogaritet viti i regjistrimit te domain-it por reputacioni dhe popullariteti i fituar gjatë kohës.
Nëse keni vendosur një përmbajtje unike dhe cilësore për vite, Google do të kujdeset mirë për hapësirën tuaj.
Fjala kyçe në atributin alt të imazheve.
Popullariteti i faqes.
Një faktor thelbësor për një pozicionim të mirë, në pjesën më të madhe rjedh nga lidhjet hyrëse nga website-t kontekstuale të cilësisë së mirë;
Backlinks nga social bookmarking.
Edhe pse shumë link-e të njohura në platformat e rrjeteve sociale kanë atribute nofollow.
Ato përfaqësojnë një hap vendimtar për të rritur popullaritetin dhe besimin e një blogu;
Fjala kyçe në tagun H1.
Vlera e tij është zvogëluar me kalimin e kohës.
Por është mirë të vendosesh ne faqe një tag H1 me një fjalen kyçe. Për të nxitur por duke respektuar rregullat e koherences midis tag-eve headers;
Me fjalë të tjera, nëse optimizoni faqen tuaj për SEO, qëllimi juaj është të fitoni pozicionin e parë në faqen e parë të Google, Yahoo ose Bing. Sepse kjo do t’ju sjellë më shumë vizita në faqen e internetit. Ky trafik njihet si trafik organik (Organic Traffic). SEO, në veçanti, është një disiplinë specifike e fokusuar në optimizimet e nevojshme për të patur një fushë të shëndoshë teknike dhe shpërndarjen e përmbajtjes që është relevante për përdoruesit dhe përfundimisht tërheq klientët e duhur në biznesin tuaj. Kuptimi i faktorëve të renditjes që lidhen me industrinë tuaj është çelësi për t’u bërë një fushë autoritative. Veçanërisht në industritë konkurruese të tregtisë elektronike, financave dhe shëndetit.
Pse SEO është e rëndësishme?
Optimizimi SEO është thelbësor për shkak se:
Shumica e përdoruesve të motorëve të kërkimit kanë më shumë gjasa të klikojnë në një nga 5 sugjerimet më të mira në faqet e rezultateve (SERPS).
Per te perfituar nga kjo dhe per te fituar vizitorë në faqen tuaj të internetit ose klientë në dyqanin tuaj online ju nevojitet qe faqja juaj te jete në pozicionet më të larta te rezultateve te kerkimit. SEO nuk është vetëm për motorët e kërkimit, por praktikat e mira SEO përmirësojnë përvojën e përdoruesit dhe përdorshmërinë e një faqe interneti.
SEO është e mirë për promovimin social të faqes suaj të internetit.
Njerëzit që gjejnë faqen tuaj të internetit duke kërkuar Google ose Yahoo kanë më shumë gjasa të promovojnë atë në Facebook, Twitter, Google+ ose kanale të tjera të mediave sociale. SEO mund t’ju bëjë përpara konkurrencës. Nëse dy faqe interneti po shesin të njëjtën gjë, faqja e internetit e optimizuar per motorët e kërkimit ka më shumë gjasa të ketë më shumë konsumatorë dhe të bëjë më shumë shitje.
Cilat janë fazat kryesore të procesit të optimizimit SEO?
Siç e përmenda më lart, SEO nuk është një proces statik, por një kornizë me rregullat dhe proceset. Për thjeshtësi, SEO mund të ndahet në dy faza kryesore:
On-site SEO:
Çfarë rregulla për të aplikuar në faqen tuaj për ta bërë atë motor kërkimi miqësor. Jane një sërë rregullash qe kane te bejne me rregullimin dhe riparimin e të gjithë sitit kështu që të bëhet sa më “SEO friendly”. dhe
Off-site SEO: Si të promovoni faqen apo blogun tuaj në mënyrë që të renditet më mirë në rezultatet e kërkimit.
1. On-site SEO:
Onsite SEO është mjaft i drejtpërdrejtë.
Pasi të keni identifikuar fjalë kyçe më relevante për secilën faqe të faqes tuaj dhe vëllimi i kërkimit kundrejt konkurrencës / vështirësisë, është koha që të filloni të krijoni përmbajtjen tuaj rreth këtyre fjalëve. Ju duhet të siguroheni që jeni duke përdorur fjalë kyçe në mënyrë të përshtatshme gjatë gjithë kopjes në faqen tuaj te internetit.
Është gjithashtu e rëndësishme të përdorësh ato fjalë kyçe në titujt dhe titujt në secilën prej këtyre faqeve. Mos harroni të përdorni fjalët e tua të synuara në meta tags, përshkrimet e meta, etiketat e imazhit dhe URL-të aktuale për ato faqe. Një mënyrë për të përmirësuar SEO-n është të shtoni më shumë faqe në website-n tuaj.
Ketu nevojitet krijimi i nje blog-u. Çdo herë që publikon një postim të ri të blogut, ti i jep faqen tënde një faqe të re të indeksueshme dhe të kërkueshme.
2. Off-site SEO:
Off-site SEO njihet përgjithësisht si “link building”.
Cfarë është link building ose Backlinks?
Link Building është procesi i lidhjes (linkimit) se faqes tuaj me faqe te tjera te jashtme.
Të ndërtosh linqe është një nga taktikat më të përdorura në optimizimin për motorrët kërkimit (SEO), pasi linqet e jashtme janë nje sinjal që i shërbejnë Google për të vlerësuar rëndësinë e faqes tuaj. Për këtë arsye, faqet që kanë nje numer të lartë backlinks kanë tendencën të listohen më lart në rezultatet e kërkimit. Ndërtimi i këtyre linqeve në mënyrë natyrale është një proces i vështire që kërkon shumë kohë pasi jo të gjithë linqet mund të krijohen njësoj.
Një link nga një faqe me reputacion të lartë si p.sh nga New Yor Times ka një ndikim me të madh në SERP. Krahasur me një link nga një faqe e sapo ndërtuar.
10 Faktoret e pozicionimit te website-t ne motoret e kerkimit
Fjala kyç në titull
– Ndoshta elementi më i rëndësishëm për një renditje të mirë. Këshilla: jo vetëm fjalë kyçe por kontekstualizim me përmbajtjen e faqes;
Lidhjet kontekstuale.
Te fitosh nje backlink nga një blog që merret me te njejtin argument si website yt konsiderohet nga të gjithë ekspertët e SEO-së si një faktor parësor për pozicionimin.
Teksti i ankorimit.
Është e padobishme të harxhosh shumë fjalë se sa e rëndësishme lidhet një lidhje me fjalë kyçe. Por nëse lidhja çon në burime jo relevante, vlera e saj zvogëlohet;
Fjala kyçe në tekstin e website-t.
Fjalët kyçe në tekst duhet të kontekstualizohen (prandaj mos të vendosen në mënyrë të rastësishme) dhe përdoren natyrshëm, pa u detyruar.
Lidhjet dalëse.
Për këtë ata jane te gjithe dakort: vendosja e linkeve te website te tjera ne permbajtjen e website-t tend është një nga faktorët vendimtarë për dhe pozicionimin e blog-ut tuaj;
Vjetersia e faqes.
Nuk llogaritet viti i regjistrimit te domain-it por reputacioni dhe popullariteti i fituar gjatë kohës.
Nëse keni vendosur një përmbajtje unike dhe cilësore për vite, Google do të kujdeset mirë për hapësirën tuaj.
Fjala kyçe në atributin alt të imazheve.
Popullariteti i faqes.
Një faktor thelbësor për një pozicionim të mirë, në pjesën më të madhe rjedh nga lidhjet hyrëse nga website-t kontekstuale të cilësisë së mirë;
Backlinks nga social bookmarking.
Edhe pse shumë link-e të njohura në platformat e rrjeteve sociale kanë atribute nofollow.
Ato përfaqësojnë një hap vendimtar për të rritur popullaritetin dhe besimin e një blogu;
Fjala kyçe në tagun H1.
Vlera e tij është zvogëluar me kalimin e kohës.
Por është mirë të vendosesh ne faqe një tag H1 me një fjalen kyçe. Për të nxitur por duke respektuar rregullat e koherences midis tag-eve headers;
GOOGLE PAGESPEED INSIGHT
Kontrolloni shpejtësinë dhe përdorshmërinë e uebsitit tuaj në pajisje të ndryshme. Vendosni URL-në, dhe ky mjet do të testojë kohën e ngarkimit të uebistit si dhe përformancën për desktop dhe mobile, po ashtu mund të identifikojë mundësitë për ta përmirësuar. Rezultatet mobile po ashtu kanë edhe një rezultat të eksperiencave mobile.MOZ LOCAL LISTING SCORE
Shikoni sesi duket biznesi juaj lokal online Moz mbledh të dhëna nga më shumë se 15 burime të ndryshme përfshi Google, Foursquare dhe Facebook për të treguar se ku “gjendet” biznesi juaj online. Rezultatet vijnë të plota që tregojnë shumë informacion përmes këtyre 15 burimeve.KEYWORDTOOL.IO
700 ide fjalësh kyçe bazuar në një fjalë të vetme kyçe Vendosni një fjalë kyçe, dhe Keyword tool do të ofrojë disa fjalë kyçe të tjera që rrjedhin nga e para dhe të cilat organizohen sipas rregullit alfabetik.GOOGLE ANALYTICS
Statistika të plota nga Uebi dhe kërkim informacionesh të brendshme Me qëllim që të kontrolloni çdo bit trafiku që ju mund të imagjinoni në uebsitin tuaj, Analytics po ashtu zbulon shumë njohuri kyçe të cilat zbulojnë se mbi çfarë termash përdoruesit kanë përfunduar në uebsitin tuaj.MJETET E UEBMASTERAVE TË GOOGLE DHE MJETET E UEBMASTERAVE TË BING
Analiza konstante, paralajmërime, dhe raporte gabimeshKëto mjete uebmaster-ash ju japin një ide se çfarë mendojnë dy motorët kryesor të kërkimit për uebsitin e tënd. Është mjaft e dobishme në zbulimin e gabimeve, paralajmërimeve dhe problemeve të index-it. Secili prej këtyre dy mjeteve kërkon një instalimin në uebsitin tuaj. Nëse ju keni një uebsite WordPress ju mund ta shtoni kodin e uebmaster automatikisht përmes shtojcave JetPack dhe Yoast.
OPEN SITE EXPLORER
Analiza gjithëpërfshirëse të lidhjeveVersioni falas i Open Site Explorer ju jep juve një pamje të shpejtë të analizave të plota përshi dhe lidhjeve më me ndikim dhe ato që janë më të lidhura me faqet tuaja.
GOOGLE KEYWORD PLANNER
Të dini se çfarë kërkojnë njerëzitVendosni një fjalë kyçe ose një grup fjalësh kyçe tek ky mekanizëm, dhe Google do të shfaqë për ju disa statistika të dobishme për të udhëzuar strategjinë tuaj të fjalëve kyçe. Ju mund të merrni statistika për volumin mujor të kërkimeve, konkurrencës, madje edhe terma që ju mund të mos I keni pasur në konsideratë.
GOOGLE.COM GJATË SHFLETIMIT PRIVAT
Zbuloni mundësitë e sugjerimeve automatike
Duke kërkuar në Google.com nga një dritare private e shfletuesit ju do të shikoni një listë sugjerimesh mjaft të dobishme në rezultatet e kërkimit të cilët mund t’ju ndihmojnë në kërkimin tuaj. Po ashtu ky modalitet fshi çdo gjë që keni kërkuar kur ju largoheni nga kjo dritare. Modaliteti mund t’ju ndihmojë për të parë se ku renditeni ju në rezultatet e faqeve për një afat të caktuar.
GOOGLE TRENDS
Një shfletim i shpejtë përmes Google Trends mund t’ju shfaqë juve disa nga termat potencial në rritje si dhe mundësitë SEO për përmbajtjen tuaj.QUICK SPROUT WEBSITE ANALYZER
Analiza të plota të uebsitit tuaj Mekanizmi QuickSprout ofron analiza të plota për pothuaj çdo gjë: Optimizimi i SEO, shpejtësia, tags, fjalët kyçe, social, lidhjet, madje edhe krahasimet mes konkurrentëve.SCHEMA CREATOR
Përcaktoni mënyrën sesi doni të shfaqen rezultatet tuaja të kërkimitKrijoni një kod tuajin kështu që, shqyrtimet, eventet, organizatat dhe njerëzit shfaqen ashtu siç ju dëshironi në faqet e kërkimit. Sapo ju të keni krijuar një kod Schema, kopjojeni për tek uebsiti juaj ose provoni shtojcat e WordPress për një implementim më të thjeshtë.
SIMILARWEB
Shikoni statistikat për çdo domainPërdorni këtë mekanizëm për të krahasuar trafikun mes dy uebsitesh, e cila është mjaft e dobishme për një hulumtim krahasimor mes konkurrentësh.
SERP RANK CHECKER
Shikoni sesi radhitet uebsiti juaj për disa terma të caktuar Ju mund të bëni një kërkim duke vendosur fjalët kyçe dhe uebsitin tuaj për të parë se ku qëndroni, ose mund ta lini fushën kur vendoset uebsiti bosh për të parë listën e rezultateve për fjalët tuaja kyçe.XML SITEMAPS
Ndërtoni një hartë faqeje Thjeshtë vendosni URL e sitit tuaj dhe disa parametra opsional, dhe XML Sitemaps do të krijojë një hartë faqeje që ju mund ta ngarkoni në mekanizmin e Google Uebmaster.BROWSEO
Shikoni uebsitin tuaj ashtu siç e shikon motori i kërkimit Vendosni sitin tuaj, dhe ky mekanizëm do t’ju ndihmojë të zbuloni mënyrën sesi uebsiti juaj shikohet nga motorët e kërkimit. Kjo pamje e veçantë mund të jetë e dobishme për të parë hierarkinë e elementëve të veçantë.SEO SITE CHECKUP
Site Checkup bën një audit të shpejtë të sitit tuaj duke kontrolluar për taget e sakta dhe zbuluar ndonjë gabim që mund të shfaqet në to.SEARCHMETRICS UEBSITE ANALYZER
Një panel për performancën dhe renditjen socialeVersioni Falas i raportit Searchmetrics ju tregon një pamje të qartë sesi radhitet uebsiti juaj në rezultatet e kërkimit përfshi edhe aspektin social së bashku me një pamje të termave kryesorë.
GJENI LIDHJET E HUMBURA
Zbuloni gabimet në sitin tuajRaporti i lidhjeve nga Ninja Internet Marketers kërkon në të gjithë sitin tuaj dhe zbulon një numër statistikash për lidhjet tuaja përfshi ato të brendshme dhe të jashtme që kanë nevojë për rregullim.
AHREFS’ SITE EXPLORER AND BACKLINK CHECKER
Një shikim i plotë mbi uebfaqen tuaj, faqet dhe lidhjetNjë vëzhgim falas i asaj çfarë Ahrefs ofron, panelet për referimin e faqeve dhe lidhjeve hyrëse që janë të pasura dhe me mjaft informacion të dobishëm.
COPYSCAPE
Kontrolloni për përmbajte të dyfishtë dhe kopjuarVendosni URL-në për një blog ose uebsit, dhe CopyScape do t’ju tregojë nëse një përmbajtje tjetër e ngjashme ndodhet online. Ju mund të gjeni rezultatet që keni nevojë për t’ju ndihmuar të përshtatni SEO sipas mënyrës suaj.
KEYWORDTOOL.IO
700 ide fjalësh kyçe bazuar në një fjalë të vetme kyçe
Vendosni një fjalë kyçe, dhe Keyword tool do të ofrojë disa fjalë kyçe të tjera që rrjedhin nga e para dhe të cilat organizohen sipas rregullit alfabetik.
keywordpro.net
Tjeter website ku mund te marrim nje liste te plote me fjale kyce
Gjithashtu fjalet kyce me te kerkuara ne website tone i gjejme dhe tek search engine console te Google.
700 ide fjalësh kyçe bazuar në një fjalë të vetme kyçe
Vendosni një fjalë kyçe, dhe Keyword tool do të ofrojë disa fjalë kyçe të tjera që rrjedhin nga e para dhe të cilat organizohen sipas rregullit alfabetik.
keywordpro.net
Tjeter website ku mund te marrim nje liste te plote me fjale kyce
Gjithashtu fjalet kyce me te kerkuara ne website tone i gjejme dhe tek search engine console te Google.
Seo eshte e rendesishme dhe ketu kemi disa shembuj